مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-05اجتماعي

فارس من|مشکل آب شهرستان اندیکا با تعویض هشت کیلومتر لوله حل می شود


برای حل مشکل آب در شهرستان اندیکا حدود هشت کیلومتر خطوط لوله کشی آب 16 و 8 اینچ را باید تعویض کنیم که با تعویض آن مشکل آب برای همیشه حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد از سد شهید عباس پور به شهرستان اندیکا در حال خریداری چند پمپ به عنوان رزرو هستیم که آب را از دریاچه سد شهید عباس پور منتقل کند.

کرمی نژاد با بیان اینکه در مرکز اندیکا(روستای قلعه خواجه) هیچ مشکلی به لحاظ آب نداریم، عنوان کرد: حدود 60 خانوار در روستاهای مختلف اندیکا مشکل آب دارند که آب مورد نیاز آن ها  هم به واسطه شبکه و هم به واسطه تانکر تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای پروژه هشت کلیومتری تاسیسات آبرسانی در شهرستان اندیکا مشکل آب در این روستاها برای همیشه حل خواهد شد، بیان کرد: مشکل تاسیسات مربوط به الان نیست و بسیار قدیمی است و حتی زمانی که میلیاردها مترمکعب آب وجود داشته باشد فشار آب در روستاها ضعیف است.

کرمی نژاد با اشاره به دلایل افت فشار آب در شهرستان اندیکا، گفت: در مسیر لوله کشی گاهی به جای استفاده از لوله 14 اینچ از لوله 6 اینچ استفاده شده است  که این عامل سبب افت فشار در برخی مناطق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|مشکل آب شهرستان اندیکا با تعویض هشت کیلومتر لوله حل می شود

فارس من|مشکل آب شهرستان اندیکا با تعویض هشت کیلومتر لوله حل می شود